Cookies van ETT

Deze website maakt gebruik van cookies om zo goed mogelijk te functioneren en de gebruiker de beste ervaring te bieden.

Duitse doelgroepen segmenteren met Glocalities

Om bezoekers te verleiden tot een bezoek aan Nederland en onze regio, is het belangrijk om te weten met wat voor soort mensen we te maken hebben. Met behulp van het segmentatiemodel Glocalities kunnen we de doelgroepen bepalen die het meest belangrijk en interessant zijn voor ons. Bovendien helpt dit bij de ontwikkeling van Nederland als een duurzame bestemming. In deze cursus maak je kennis met het segmentatiemodel Glocalities en kijken we naar het reisgedrag van de Duitse consument.  

De cursus is bedoeld voor marketingmedewerkers en eigenaren van het toeristisch bedrijfsleven die marketingactiviteiten op de Duitse markt uitvoeren of dat willen gaan doen. Tussen de training door zullen de oefenvragen je actief betrekken bij het doorlopen van de training. Met de toets aan het einde van de training wordt je kennis getest. Bij voldoende resultaat behaal je een waardevol kenniscertificaat. Heb je de eindtoets niet gehaald? Dan heb je dit jaar één keer de mogelijkheid van een herkansing. Heb je ook dan nog geen certificaat behaald? Je volgende mogelijkheid voor herkansing is dan pas volgend jaar. De lesstof kun je wel nog eens bekijken, zo vaak als je maar wilt.

Deze training maakt onderdeel uit van het marketingprogramma ‘das andere Holland’, waarin de toeristische regio’s in Gelderland en Overijssel met elkaar samenwerken. De training is samengesteld door MarketingOost, Achterhoek Toerisme, NBTC en Euregio.

Clock 25 minuten
Certificate Bij minimaal 60 punten
Calendar Beschikbaar tot 31-12-2030

Login / Inschrijven